yesterday in pic's


Dagen började med samling i skolan 07.45. Där körde vi igenom alla sånger en gång innan vi skulle göra The real thing.

(Bilderna har verkligen HQ eftersom min mamma tog dom, haha )
Men jag tycker att Luciatåget gick bra, ingen svimmade och ingen brann upp.
Vårat Luciatåg var det bästa av alla Luciatåg som varit, sa folk i alla fall :D


(NKs julfönster)
Sen drog jag & Ellinor till stan för att julshoppa.

   


(Ellinor)
Skriver inte vad jag köpte för julklappar, vet aldrig om någon ser :)


Köpte lite kläder till mig själv också (a)
- En lila långärmad tröja från H&M 129 kr
- En kort väst från H&M 129 kr
- En the stooges t-shirt från H&M 198 kr


(Haha!)
Sen kom Ellinors kompis Greta och vi gick runt ett tag. Vid fyra så gick dom till någon grej, tror det hette "Rör inte min kompis" (?) och jag stod på hötorget och frös tills min mamma kom och hämta mig.


Efter middagen runt halv åtta så träffade jag Mickis. Vi såg på idolfinalen (eller typ två-tre låtar). Det var kul, haha :)
Det blev jätte mycket prat, goosh (:
Jag kom hem runt halv tolv och orkade inte sätta på datorn då så därför kommer allt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0